01 lipca 2015

01. Nicholas Sparks - Szczęściarz

Witajcie! Dziś mija dokładnie tydzień od założenie jak i także od pierwszego wpisu na tym blogu :) Strasznie szybko minęło! Nim przejdę do recenzji książki, którą może już przeczytaliście lub macie zamiar dopiero przeczytać, chciałabym podziękować za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Dziękuje! Mam nadzieje, że dam sobie radę i zakocham się w blogowaniu!

 "Zawsze jest MBDJJZ - miało być dobrze, jest jak zwykle."


http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/140000/140971/352x500.jpg 
Tytuł: Szczęściarz / The Lucky One
Autor: Nicholas Sparks
Tłumaczenie: Zofia Uhrynowska-Hanasz
Wydawnictwo: Albatros
ISBN: 9788376597065
Liczba stron: 408

'Szczęściarz' był pierwszą powieścią Nicholasa Sparksa, którą wzięłam do rąk. Wielokrotnie słyszałam, iż Nicholas Spark jest najlepszym pisarzem i koniecznie trzeba przeczytać jego książkę. Na samym początku twierdziłam, że to mit a książka okaże się bardzo nudna i beznadziejna. Myliłam się.
Nicholas Sparks jest amerykańskim powieściopisarzem i scenarzystą. Jego książki są światowymi bestsellerami i kilka z jego dzieł zostało zekranizowanych.
Logan Thibault, główny bohater książki, jest urodzonym szczęściarzem. Wielokrotnie otarł się o śmierć służąc najpierw w piechocie morskiej a później odbywając służbę w Iraku. Podczas czasu wojny towarzyszy mu zdjęcie młodej kobiety. Choć fotografia jest jego talizmanem, dopiero po śmierci swojego przyjaciela postanawia odszukać kobietę. Przemierzając pieszo kraj, odnajduje ją w Hampton, miasteczku w Karolinie Północnej. Beth jest rozwódką z synem i byłym mężem, który wciąż przysparza jej kłopotów.
W książce najbardziej spodobał mi się trud jaki zadał sobie główny bohater, Logan. Mógł zignorować prośbę przyjaciela i zapomnieć o zdjęciu i kobiecie znajdującej się na nim. Śmiało mogę powiedzieć, że najbardziej denerwującą postacią w książke jest był mąż Beth. Naprawdę. Cieszę się, że jest tylko postacią książkową :)
Książka bardzo przypadła mi do gustu. Pochłonęłam ją w dwa dni z masą chusteczek mokrych od łez! Polecam ją przeczytać jak i także obejrzeć film, który jest genialny!


Uff, pierwsza recenzja za mną. Jak Wam się podoba? Mam nadzieje, że zaciekałam Was do przeczytania tej książki!
Ps: Jak mijają Wam wakacje? Pełne leżakowania na świeżym powietrzu z książką?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgp7RlJdlypGgO-Wj3ef3dh7jxRiQrUVRI3fvksuh4g3K_plFFO2M3yEUKmt1YZtTQXasg-XYC9iSjGA3jjemwXAQ5EfeS5h3N0UjYYOMEJZ0wSlK71RKTO_-kdH1c05MQsdgMcC8n-clFw/s1600/podpis.jpg

9 komentarzy:

  1. uwielbiam tą książkę, film jest równie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza recenzja, a już bardzo dobra! Szczerze, to również nie byłam przekonana co do Nicholasa Sparksa, lecz po obejrzeniu paru ekranizacji jego powieści uznałam, że właściwie to mogłabym jakąś jego książkę przeczytać. Twoja recenzja zachęciła mnie do tego abym sięgnęła właśnie po "Szczęściarza". Moje wakacje jak na razie są pełne jazdy na rowerze i wciągania się w książki bez reszty. A Twoje?
    Pozdrawiam serdecznie i życzę jak największych sukcesów!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! :) Mam zamiar przeczytac wszystkie ksiazki Sparksa i obejrzec wszystkie ekranizacje! :) A Ty ktora jego ksiazke czytalas? Ciesze sie, ze zachecilam Ci to przeczytania wlasnie tej ksiazki :)
      Wakacje? Odpoczynek z ksiazka :) Zabieram sie za Katarzyne Grochole a pozniej za 'Zmierzch' :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Nicholas'a Sparks'a. Jeden z moich ulubionych autorów. Proponuję również Richarda Paula Evansa piszę bardzo dobrze i niektórzy porównują go do Sparksa.
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością sięgnę po którąś z książek Richarda Paula Evansa :)

      Usuń
  4. Książki Nicholas'a Sparksa są jednymi z moich ulubionych, tak samo jak ekranizacje jego powieści. "Szczęściarza" jak na razie miałam okazję obejrzeć, ale z pewnością książkę też przeczytam. :)

    Pozdrawiam! 
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu zabrać się za książki tego autora. Same pozytywne opinie na temat jego twórczości. :)
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/
    A wakacje mijają czytająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję oglądnąć kiedyś film, który z tego co pamiętam bardzo mi się spodobał. O przeczytaniu książki raczej nie myślałam, ale teraz zaczynam się nad tym zastanawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Film oglądałam i pamiętam, że był całkiem w porządku. Niby to nie mój klimat, ale jednak rozczulał. Książki nie czytałam, ale recenzja bardzo fajna, więc może się skuszę :)

    Polne-Maki zapraszają! :) klik

    OdpowiedzUsuń